Υποστήριξη Πελατών

Η πρώτη πηγή εξυπηρέτησης είναι το κατάστημα από το οποίο προμηθευτήκατε το τηλέφωνό σας. Μπορεί να λύσει τα περισσότερα ζητήματα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς μερικά τεχνικά προβλήματα μπορούν να προκληθούν από αναντιστοιχίες μεταξύ του συμβολαίου που έχετε και των δυνατοτήτων του τηλεφώνου.

Υποστήριξη Πελατών

ΤΟ CAT® ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΥΟ ΕΤΩΝ. Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ. Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΕΠΙΣΚΕΥΗ Ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΣΑΣ. ΕΑΝ Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΕΔΩ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΤΟΜΗ ΦΟΡΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ. ΑΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ CAT, ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ:

Η συσκευή σας: B10 B100 B15 B25
  Εγγραφή στα νέα των Cat® Phones μέσω Email